Loket huisvesting arbeidsmigranten
De gemeente Maasdriel vindt het belangrijk dat er ruimte is voor vragen, klachten en meldingen over huisvesting van arbeidsmigranten.
Daarom is er hiervoor een loket:
- een digitaal loket: via melding leefomgeving (Deze link gaat naar een externe website) waarin u niet alleen overlast kunt melden, maar ook vragen kunt stellen. U krijgt dan als u een e-mailadres of een telefoonnummer doorgeeft, antwoord
- een persoonlijk loket: op vaste tijden is er een balie geopend in het gemeentehuis waar u na het maken van een afspraak een gesprek heeft met een medewerker. Deze medewerker is degene die vervolgens uw vragen, klachten, suggesties doorspeelt naar de diverse vakgebieden. De medewerker blijft dus uw contactpersoon
- een telefonisch loket: uiteraard kunt u ook bellen met 14 0418
Meest gestelde vragen
We hebben alvast wat antwoorden voor u op meest gestelde vragen (PDF, 220.3 kB).
Let op: dit loket is alleen voor informatie, niet voor 1e inschrijving/registratie.