Loket huisvesting arbeidsmigranten
De gemeente Maasdriel vindt het belangrijk dat er ruimte is voor vragen, klachten en meldingen over huisvesting van arbeidsmigranten.
Daarom is hiervoor een loket:
- Een digitaal loket: via melding leefomgeving waarin u niet alleen overlast kunt melden, maar ook vragen kunt stellen. U krijgt alleen antwoord als u een e-mailadres of een telefoonnummer doorgeeft.
- Een persoonlijk loket: op afspraak kunt u een gesprek aanvragen met een medewerker. Waar nodig speelt de medewerker speelt uw vragen, klachten, en suggesties door naar de diverse vakgebieden. Deze medewerker blijft uw contactpersoon.
- Een telefonisch loket: uiteraard kunt u ook bellen met 14 0418.
Meest gestelde vragen
We hebben alvast wat antwoorden voor u op meest gestelde vragen (PDF, 220.3 kB).
Let op: dit loket is alleen voor informatie, niet voor 1e inschrijving/registratie.
Afspraak maken?
Bel voor een afspraak met 14 0418