Loket huisvesting arbeidsmigranten

De gemeente Maasdriel vindt het belangrijk dat er ruimte is voor vragen, klachten en meldingen over huisvesting van arbeidsmigranten.

Daarom komt er hiervoor een loket:

  • een digitaal loket: via melding leefomgeving waarin u niet alleen overlast kunt melden, maar ook vragen kunt stellen. U krijgt dan als u een e-mailadres of een telefoonnummer doorgeeft, antwoord
  • een persoonlijk loket: op vaste tijden is er een balie geopend in het gemeentehuis waar u via de afsprakenplanner van de gemeente een afspraak¬† maakt met een medewerker. Deze medewerker is degene die vervolgens uw vragen, klachten, suggesties doorspeelt naar de diverse vakgebieden. De medewerker blijft dus uw contactpersoon
  • een telefonisch loket: uiteraard kunt u ook bellen met 14 0418
  • een Whatsapp-loket vanaf 1 oktober 2019: via Whatsapp kunt u algemene vragen stellen. Persoonsgegevens mogen in verband met privacywetgeving niet gedeeld worden. Heeft u privacygevoelige vragen, dan nemen we op een andere manier contact met u op.